Hej från CSN

2012-07-06 | 10:51:25 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
"Hej Josefin

Här kommer ditt beslut från CSN.
Fr.o.m i höst kommer du att få leva på havregrynsgröt och nudlar. Hoppas det smakar.

Du kommer få ut, typ inga pengar alls i månaden.

Hälsningar CSN"




Ser grymt mycket fram emot livet som FATTIG student. Tur att jag har undanstoppade kulor sedan tidigare, kanske att jag kan festa loss på en äcklig bit fläskkött emellanåt för jag måste portionera dom väl.

Därför ska jag fira semestern idag med en DYR flaska champagne. Jag ska frossa i ostron, hummer, marulk och oxfilé dagarna i ända. Dessutom ska jag köpa en svindyr designerväska innan för att höja upp humöret.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0