Heldag med blivande brud!

2012-07-07 | 22:41:00 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Tanken var att jag skulle ta tåget in men jag missade helt klockan som ringde. PANIK!
Slängde mig i bilen och hann med en take-away kaffe på Espresso House med Malin innan Sofiia hämtade upp oss.

Tog oss till Uddevalla där Sofiia bokat tid för prov av make-up och håruppsättning.
Wow! Hon kommer bli så snygg!





Efter det tog vi en fika på torget innan vi begav oss mot Göteborg igen. Middag på Danilo och film på Bergakungen stod på dagordningen. Lamm och potatisgratäng med en Mojito till!

En smula pinsamt blev det när Malin frågade kyparen om Mojiton är god.
Han svarade: "Ja, den är jättegod"
Sedan lade han handen på min axel och sa: "Det vet väl du om någon"

Malin och Fiia skrattade gott, då vi precis pratat om det var någon alkisvarning eller ej att ta en drink på en lördag vid 16-tiden. Jag förtydligade med att jag kan ta en drink innan hockeymatch, tisdag, torsdag eller lördag. Det spelar liksom ingen roll!

Kyparen kom tillbaka och bad om ursäkt: "Ja, ursäkta om jag fick dig att framstås som en alkis"

Filmen Snow-white and the hauntsmen var bra men säkerligen skapat med målgrupp "män". För lite romantik och intriger alltså!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0