Nya projekt

2012-07-24 | 22:09:31 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Nej, vi ska inte dra igång några nya projekt förrän vi avslutad de gamla :-)
 
MEN, när vi är färdiga med de gamla projekten så vill vi gärna ha nya. Pappas rum kommer alltid kallas "pappas rum" men vi måste göra något med det.
 
Vår tanke är att flytta in tv-bänken med tv´n från vardagsrummet (som ligger vägg i vägg/i fil) för att i vardagsrummet istället ha sällskapsyta.
"Pappas rum" blir alltså tv-rum och vi funderar på en vit soffa. Ja, vit soffa med en hund och två barn, det stämmer!
 
Denna från IKEA vid namn Arild gillar jag!
 
Tänker mig också ett riktigt mysigt tv-rum, inte så stilrent och kalt som det annars kan bli. Renfällar eller fårskinnsplädar, någon mysig fåtölj brevid soffan. Massa kuddar, plädar och ljuslyktor. För det rummet är helt fantastiskt och lätt att inreda. Jag vet precis vilken stil jag eftersöker...
 
Så, jag ser fram emot höstens projekt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0