Oj då, semester?

2012-07-22 | 23:42:45 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Tidigare har det inte gått en endaste dag då jag glömt av bloggen.
Men nu har jag verkligen kommit in i semesterlunket, med långa sovmorgnar och bara njutit av att inte ha tider att passa.
 
Viktor har näst in till byggt klart förrådet. Elen är dragen, takgipsen på sin plats, likaså reglar, isolering och nästan alla plyfaskivor. Sedan återstår mitt arbete, målning!
 
Idag har vi haft middagsbjudning med provsmakning av tårtan inför kommande bröllop. David, Sofiia, Malin och hennes David och så Wilma, Elsa och lilla Theo.
Vi grillade oxfilé och åt ugnsrostade grönsaker med råstekt potatis till. Det sistnämnda hoppade jag över.
Den fjärde detoxdagen är nu avslutad. Det är tufft, det vill jag inte sticka under stolen med. Av någon konstig anledning är kroppen (hjärnan?) ändå inställd på att det är helg vilket är förknippat med ett glas vin och några bitar godis. Det har alltså varit desto tuffare nu, men jag kämpar på.
 
I morgon bitti åker tjejerna på semester med svärföräldrarna. Det kommer bli så tomt utan dom! Men drygt 1½ vecka efter kommer åker vi också över till grannlandet med mellanlandning i Stockholm.
 
Nu ska jag packa färdigt det sista och sedan väntar sängen!
God natt!
 
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0