Personlig träning V

2012-07-09 | 23:31:00 | Kategori: Träning & hälsa | 0 kommentarer
Oh my!
 
Under första halvtimmen av dagens PT-pass trodde jag att jag skulle kräkas. Ja, det är sant!
Min PT pekade mot en dörr och sa "där inne finns toalett om du behöver det".
 
Mina arm och bröstmuskler fullständigt mjölkades ur.
 
Men FAN va gott det är efteråt!
 
Insåg också att min skada/sjukdom bidragit till att kroppen tagit mycket styrk, framför allt när det gäller rörlighet. Vänster ben har fått utstå allt för mycket när jag från och till haltat omkring.
 
Mycket magträning var det också på dagens pass. Och efter att träningspass 1 avslutats ska vi ge oss på boxning, någonting som jag faktisk tränat en hel del från och till. Min PT tror att jag behöver få ur mig lite aggression, vad menar han?!
 
Ser sjukt mycket fram emot torsdagens pass!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0