Personlig träning VI

2012-07-12 | 18:28:01 | Kategori: Träning & hälsa | 0 kommentarer
Inga kräk-känningar på dagens pass i alla fall!
 
Är imponerad över hur fort man ökar i vikt, vikt på hantlar och redskap alltså!
På en del övningar har jag ökat med 60%. Kroppen spökar dock fortfarande och det gör mig emellanåt rätt förbannad. Men, jag kämpar på!
 
Efter morgonens pass åkte jag snabbt hem o duschade. Kalas för Lucas som fyller fyra år idag stod på agendan. Vi bjöds på pannkakstårta, saft till barnen o kaffe till oss vuxna.
Tänk va tiden går, Sandra och jag var mammalediga ihop då Elsa var liten!
 
Grillad lax med paste penne och pesto blev det till middag. Allt med pesto är ju min melodi :-)
I början på nästa vecka, måndagen, kör jag i gång med en detoxkur. Ångskokta grönsaker, bulgur, råris, fisk, sojamjölk, proteinpulver och detox på flaska förstås!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0