Sommarlovsungar!

2012-07-11 | 21:40:14 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Ingen är väl gladare än alla barn under sommarlovet?
 
Vädret såg si sådär ut på förmiddagen så vi tog bilen till Alingsås och stammiställen Lekplayset. Två timmar av energisk lek varvat med en kortare fikapaus.
 
 
Sedan kikade solen välkommet fram!
Moster Jessica lovade att bjuda barnen på pannkakor idag så jag lämnade av dom där. Viktor och jag passade då på att ta en kort tur till Allum där vi inhandlade varsitt par skor (jag ett par kornblå pumps, Viktor finskor) samt TRE kassar med diverse från Åhléns (förvaringsboxar, krokar, sytillbehör osv.). Efter det tog jag en sväng upp till kontoret. Jag gillar ju ändå att sitta där, tyst och lugnt men semester är ju inte fy skam det heller :-)
 
Nu väntar sängen för i morgon väntar ett nytt PT-pass. Jag är sååå taggad!
 
 
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0