Hur kunde jag missa...

2012-06-05 | 21:58:49 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
...att det är en ledig dag i morgon?!!

Helt seriöst så ogillar jag lediga dagar mitt i veckan. Det är något ångestladdat med det som jag inte kan sätta fingret på. Och uppenbarligen så trivs jag då också bra på jobbet!

Jag tänkte ta tillfället i akt, innan läggdags, att skriva en att-göra-lista. Jag gillar ju listor.

Är det regnigt så blir det lite arbete i tvättstugan (mindre kul) och i ordningsställande på kontoret som aldrig verkar vilja bli klart. Viktor får lägga sina timmar på att bygga klart förrådet eller så blir det trädgårdsarbete för oss båda.

Nå väl, morgondagen är morgondagen...

Ha en mysig kväll hörrni!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0