Jävla väntan!

2012-06-20 | 11:42:26 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Remissen från Sahlgrenska anlände IDAG. Den 8 augusti kl. 9.00 ska jag vara på plats. Perfekt att vårdgarantin infaller i en semesterperiod.



En jävla väntan. Jag ska plåga mig igenom hela jävla sommaren.

Blev dock konfundersam över en sak, dom bifogade en frågelista som man ska fylla i innan besöket. Där ska man annat ange om det finns reumatiska sjukdomar i släkten, likaså om det finns psoriasis.
Stopp där!

Psoriasis och ledbesvär?!

Googlade fram ett resultat om Psoriasis Atrit som tydligen sätter sig på lederna, liknande besvär och symptom som reumatism. Psoriasis är ju ärftligt och finns i vår släkt på pappas sida...

Ja, något måste det ju vara. Jag firar 20 veckors djävulusiska besvär idag. Skål på den!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0