Lugn midsommarafton

2012-06-22 | 22:54:00 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer
Lugnaste helgen ever! Och såå skönt!
Inte massa tider att passa, inte massa folk på besök. Bara jag och min lilla familj.

midsommarafton mådde jag ganska så dåligt, vilket gjorde att vi höll oss borta från allt firande. Det blev alltså ingen dans kring midsommarstången utan vi njöt i stället i hemmets lugna vrå.






Istället för traditionell midsommarmat med jordgubbstårta som avslut, grillade Viktor oxfilé som vi åt tillsammans med färsk potatis och sallad. Till dessert, en gudomligt god moussetårta gjord på hallon och citrus.

Avslutade med en skräckfilm i soffan efter att barnen gott och lagt sig!

Ps. Tallriken ovan är Viktors portion och INTE min ;-)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0