New York part II

2012-06-11 | 12:46:58 | Kategori: När & Fjärran | 0 kommentarer

Planerna inför hösten spinns det vidare på.
Sol, bad och värme röstade jag för men jag kan helt enkelt inte bestämma mig. Och tiden går.

Viktor påminde mig återigen om New York. Fast utan barnen. Jag vill ju fira dagen MED barnen. Eller?

Barn och storstäder är dock ingen bra kombo. Ännu. Dom får växa till sig lite först.

Nå väl, vi surfar runt och spanar in den mäktiga staden.
Det får nog bli en tripp dit. I höst.

Jag ska ta till mig alla tips som finns ute på webben. Ladda ner guider och frossa i tips om restauranger, fikaställen och givetvis shoppingen.

Undrar hur många rubriker med "New York part x" det kommer att bli innan vi styr kosan över Atlanten?!

Ja, innan vi dör lär vi ju ha besökt den mäktiga staden i alla fall :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0