På besök i skolan

2012-06-04 | 12:43:54 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I förmiddags var Wilma och jag på ett skolbesök på Almekärrsskolan.
Hon fick träffa hennes blivande klasskompisar, spana in lokalerna och helt enkelt förbereda sig inför hösten.

Tänk att min lilla tjej blivit så stor!


Mammas stora hjärta som börjar skolan till hösten!

Almekärrsskolan verkar för övrigt väldigt bra. Gulliga lärare och dessutom är denna klassen i jämförelse med andra, ganska liten. Mina barn är bortskämda med otroligt små barngrupper men i de kommunala skolorna så har man inte så mycket att säga till om.
Oavsett så tror jag att detta kommer bli jättebra, det är nog mest jag som är en smula nervös!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0