Personlig träning I

2012-06-27 | 09:19:54 | Kategori: Träning & hälsa | 0 kommentarer
Glömde helt av o berätta att jag varit på konsultation för personlig träning.
Till en början kör jag 20+1 timmar med PT på det gym jag hängt på sedan tidigare.


Trots mina ledbesvär behöver jag någon med kunskapen om dom, och någon som kan hjälpa mig att komma tillbaka till mina tidigare mål. Jag har mina dåliga dagar men jag får helt enkelt anpassa varje träning för varje dag.

Jag har samma motivation som innan jag blev skadad/sjuk så idag kör jag igång med första passet!
I detta nu har jag också skapat en ny kategori "Träning & hälsa" för nu jäklar gäller det. Jag har svullsat färdigt med godsaker och slitit ut soffan tillräckligt.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0