Personlig träning II

2012-06-27 | 20:24:00 | Kategori: Träning & hälsa | 0 kommentarer
Sjukt taggad drabbas jag av migrän. PANIK!

Åkte hem och slängde i mig värktabletter, slockade som en stock. Vaknade några timmar senare av att huvudet fortfarande bultade och illamåendet gjorde sig påmint.

Första PT-passet fick jag bara inte missa så efter en liter vatten och ytterligare en tablett, snörade jag på mig joggingdojorna och begav mig ner till gymmet.

Uppvärmning på cykel
Träning av armar, bröstmuskler, rygg och ben.
Avslutade med sit-ups och "plankan".

Första träningspasset/introduktionen avslutad och det kändes GRYMT bra!
Till nästa pass ska jag få mitt schema att följa en tid framöver.

Genast när jag bestämmer mig för att ändra mina vanor, faller biten med bättre kosthållning naturligt. Inte en närmaste tanke på någon sötsak. Dagens matintag slutade på 980 kcal - lite lågt men okej för att vara mig.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0