Vitt mot svart

2012-06-16 | 22:06:00 | Kategori: Hem & inredning | 0 kommentarer
Fick ett gammalt cigarrbord av mormor och morfar för många herrans år sedan.
Då var det brunt och jag tog genast fram målarburken och lät bordet bli vitt.

För en stund sedan satt jag och tittade på detta stackars bord. Reklam och tidningar från brevlådan har staplats på hög på bordsskivan. Ingen kärlek eller omsorg här inte.

Men så plockade jag fram en burk matt svart färg som jag köpte för en tid sedan.







Bordet har otroligt många detaljer och är från min mormors gammelmormor.
Den svarta kostymen som bordet fick gjorde det mer rättvisa. Bilder på det helt färdiga resultatet kommer.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0