Back in business

2012-03-22 | 12:03:30 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I måndags kväll kom magsjukan och hälsade på.
Jag tackar mig själv som alltid sanerar och skrubbar väl i alla vrår, kanske gjorde det att det inte blev något mer av det än att "bara" Wilma fick det.

Men när det sker så känner man sig rätt hjälplös. Vart ska man börja?!

Två vab-dagar blev det och igår stod jag inte ut med att vara hemma mer. Tog bilen till Alingsås och gjorde ett besök på Lekplayset. Barnen fick springa av sig.
Passade också på att storhandla på Ica Maxi (normalt sett handlar jag varje dag i Supermarket eller Ica Nära butik)

Direkt hem och senare var det dags för ridskola!





.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0