Helgen som gått...

2012-03-18 | 15:59:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Ja, datorn har legat på sin plats och jag har verkligen tagit det LUGNT under helgen.
Inga måsten mer än tvätthögarna som skrek på mig.

I går spelade Frölunda. Hur den matchen gick vill jag nästan inte uttala mig om. En förnedring när dom förlorade med FEM JÄVLA NOLL mot Brynäs!

I förmiddags, efter Wilmas danslektion, begav vi oss ut på jakt efter insynsskydd. Offerten från ett företag som tillverkar lameller, plisséer osv. skulle ha 48.000kr för fönstrerna på övervåningen. NO WAY!

Men, efter den jakten insåg vi att vi måste ha skräddarsytt till våra knasiga fönstermått. Universallösningarna stämde inte alls, för smala, för breda, för långa, för korta...

Nu ropar torktumlaren på mig. Dags att hänga tvätt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0