Hockeykväll

2012-03-06 | 12:51:08 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Återigen beger vi ishockeynördar oss in till Scandinavium :)

Frölunda möter Färjestad men innan det en traditionsenlig middag på Danilo. Fasen att dom tagit bort min favoriträtt, har fortfarande världens beslutsångest och har ännu inte hittat en ersättare!
Mojiton består dock oavsett veckodag!

--------------------

Usch, jag kan inte sluta tänka på Elsa och hennes eländiga bett i ansiktet. Tycker så fruktansvärt synd om henne! Längtar tills att arbetspasset är slut och jag får hämta mina guldklimpar på dagis. Hoppas Elsa är på bättre humör nu och senare. Farmor kommer ju på besök och det brukar pigga upp henne om något!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0