Inte igen!

2012-03-22 | 20:37:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Wilma åkte på någon form av magsjuka i måndags kväll. Tjejerna var tillbaka på dagis som vanligt idag och allt har varit frid och fröjd tills nu.

Efter att Lollo och jag tagit en promenad runt Stamsjön åkte jag ner o hälsade på Karina. När jag kom tillbaka hem hade Elsa somnat i soffan för hon ville jag skulle natta henne. Kort efter att jag lyft upp henne kom hennes attack av magsjuka. In med lilltjejen i duschen, Viktor skrubbade golvet och jag gjorde vår säng redo för en nattgäst. Stackars Viktor fick sova på soffan (igen)

Så med andra ord, det spelar ingen roll hur mycket handsprit, rengöringsmedel, klorin osv. man använder. Finns det i huset så är det bara så. Man får tydligen bara gilla läget.

Med andra ord så blir det vab för mig i morgon igen.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0