Kampanj!

2012-03-22 | 21:31:00 | Kategori: Jossie gillar | 0 kommentarer
Jag gillar verkligen det där med Buzzador-kampanjer.
Återigen har jag kommit med i en kampanj. Den här gången ska jag (och andra givetvis) testa teér från Lipton. Lustigt nog hade brevbäraren lyckats "knö" ner kartongen i vår mikroskopiska brevlåda modell "asful".

Kartongen innehöll två stycken förpackningar av vardera sort.



Här står dom i väntan på ett "After noon tea". I den turkosa plåtasken (från Dixie) undertill har jag min andra tésamling. Förvisso är det mest på hösten och vintern som jag dricker té men det får väl bli ändring på det!

Nu ska jag provsmaka en av sorterna. Vattnet på spisen kokar!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0