Málaga

2012-03-01 | 11:52:57 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
På företaget tar vi varje år en gemensam resa.
Det har varit skidresor i Branäs, weekends i Köpenhamn, London, Barcelona osv.

I år var det önskemål om Málaga och så får det nog också bli!
Jag föreslog Milano men det var i princip bara jag som var intresserad av italienska couturebutiker och maffiga pastarätter. Attans, jag blev nerröstad!



Men jag funderar allvarligt på om jag var spanjorska i mitt tidigare liv eftersom jag ALLTID dras till spansktalande länder :)

Oavsett så blir det härligt med lite sol på nosen innan den svenska sommarsäsongen kör i gång (förhoppningsvis). I april månad bär det av så idag är deadline för bokning, något jag har hand om.

Adiós!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0