Min lilla "Sessa"

2012-03-06 | 10:27:20 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Direkt när jag hämtade barnen på eftermiddagen igår så såg jag på Elsa att något inte stod rätt till. Hon satt lugnt på gungan och sprang inte fram till grinden som hon brukar.

Fröken förklarade att ett av de yngre barnen bitit henne i KINDEN!

Först efter ett par timmar började ilskan koka inom mig. Jag lade också upp en plan på ett ifrågasättande till fröknarna. Väl på dagis i morse så fick jag inte fram ett ord, jag mest skakade av ilska.
Hur kunde det ske?

Jag fick i alla fall rett ut det via telefon strax efter att jag lämnat barnen.

Det finns ingenting inom barnens verksamhet som är att klaga på. En supertrevlig förskola, mysiga fröknar och underbar miljö. Förbannade unge som bet min prinsessa!

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0