Själv-pepp

2012-03-22 | 12:11:04 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Bra där Josefin!

Skrev ut ett program från Aftonbladets hemsida.
Ett powerwalk-program.

Första veckan mjukstart med powerwalks på 30-40 minuter, sedan ökar det på allt eftersom med intervallträning osv.

Jag har tänkt att gå efter detta program till punkt och pricka. Både i måndags och tisdags var jag ute på en runda som gjorde att höfterna höll på att gå ur led :)
Igår var det vila men ikväll väntar ytterligare en promenad, Lollo gör mig sällskap.

Känns skönt att ha kommit i gång även fast detta bara är början. Dessutom har jag inte stoppat i mig NÅGOT onyttigt på ett tag nu.
Sockersuget kvällstid har dock varit outhärdigt många gånger, helt otroligt hur man kan vara slav under socker! Men bor man med ett gäng gottegrisar så... Faller man dit själv. Dålig karaktär.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0