Snart dags för bubbel!

2012-03-08 | 13:12:28 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag trodde att åren skulle gå innan det var dags att "behöva" ta hand om mina föräldrar.
Men icke.
Pappa sjukdom är en historia i sig medan mammas sjukdomsbild är en helt annan.

Hon sitter själv i det stora huset, och har flertalet gånger satt sig på tvären när det gäller byte av bostad.
Morfar och jag har i team lyckats sälja deras (mammas och pappas) fantastiska hus. Grymt, vi borde blivit mäklare :)

Nu har jag även åtagit mig ansvaret att hitta en ny bostad till mamma och budgivningen på en av dom slutade idag. En trea på markplan med altan och trädgård i ett mindre område. Nyrenoverad, bortsett från badrummet. Snygga tapetval (bl.a. Osborne & Little). Perfekt!

Kl 16.30 är det kontraktsskrivning, något jag har fått fullmakt för.
Snart får våra själar lugn och ro!

Och då ska jag FAN I MEJ korka en flaska skumpa!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0