Tårtbeställning

2012-03-13 | 14:20:32 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
I höstas fick jag en beställning på en doptårta till en liten kille
och nu är det redan dags för hans 1årsdag!

En tårta med grodor och/eller ankor är önskemålet. Färgsättningen har jag fått fria händer med.
Tänkte sätta mig o skissa lite grann. Har en bild framför mig men ska få ner den på papper också :)

Det är alltid kul att få beställningar på tårtor till killar eftersom jag själv har två små prinsessor!
Bakverken hemma överlag går alltid åt det rosa och lila hållet!

-----------------------------------------------

Snart är det dags att hämta tjejerna. Från och med idag gäller schemaändring. Klockan åtta lämnar jag dom och hämtar istället kl. 15.00. Känner att det blir lättare att ta tillvara på eftermiddagen.

Måste alltså plocka ihop mina saker och bege mig!
Ikväll är det Frölundamatch i Scandinavium.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0