Till Daniel

2012-03-27 | 12:44:54 | Kategori: Jossie gillar | 2 kommentarer
Min allra käraste vän Daniel tycker att jag glömt bort honom eftersom han aldrig nämns i bloggen.

Vi talades vid i förmiddags, och jag uppmanades att ägna ett inlägg till honom som bevis på att han inte är bortglömd. Dessutom fick jag gärna skriva några fina ord så att alla läsare vet vilken underbar person han är :)

Vill därför säga: Vi saknar dig Daniel! Och du är bäst på ditt vis!
.
Postat av: Jessica Bästica

Världens bästa Daniel, som är saknad så in i helvete!

Han har fastnat i sveriges bakdel :(

2012-03-27 @ 13:21:35
Postat av: Josefin

Håller med Jessica!

Ska vi kidnappa hem honom?

2012-03-28 @ 10:44:13
URL: http://mrsjossie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0