Underbar dag!

2012-03-12 | 21:20:45 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Tjejerna hade studiedag idag så vi passade på att ta en heldag i parken. Temperaturen stod på 15 grader när vi lämnade hemmet. Pappa följde också med och han satt i sin permobil och njöt av vårsolen medan tjejerna stojade omkring.

Vilken underbar dag!
Årets första riktiga vårvarma dag!

Efter en tids lek gick vi till Aludden och åt lunch innan vi fortsatte hemåt.

När den nästsista bilden togs var Wilma VÄLDIGT mån om att hon inte skulle ha mössan på sig. Jag plockade fram mobilen varvid hon sa "Mamma, ta några kort på mig när jag inte har mössan på mig också". Och så fick det alltså bli!
Det är en medveten, bestämd och fåfäng dotter jag har att göra med. Elsa är också fåfäng fast på sitt sätt :)







.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0