Välkommen VÅREN!

2012-03-23 | 19:43:40 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Vilken FANTASTISK dag hemma!
Ja, solen sken ju och värmde så gott. Elsa och jag strosade runt i trädgården, tog en kopp kaffe respektive en glass och bara njöt. Hon är ju som om ingenting har hänt nu Elsa. En attack och sedan var det bra.


Snyggaste trädgårdsoutfiten; Oknäppt fleecetröja, leggings och ballerinaskor på fel fot. Så går det när en 3 ½ åring bestämmer kläder själv!

Lollo och jag tog även idag en promenad runt Stamsjön. Sporty Spice (Lollo i folkmun) höll på att ta livet av mig när hon fick för sig att vi skulle LÖPA upp för en backe modell "jättebrant". Efter halva backen gav jag upp och insåg också att jag glömt att andas trots att Lollo påmint mig det där om flåset.
Är ingen veteran alls på löpning så jag har lite att lära!

Jag tänkte smygträna innan nästa promenad. Ska FAN I MEJ ta mig upp för backen näst intill oberörd :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0