Vårklipp!

2012-03-26 | 09:53:52 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Idag ska jag hämta tjejerna lite tidigare från förskolan.
Det är hög tid att få ordning på deras kalufser så jag har bokat in tid för dom båda på ENVY. Karina ska få sätta saxen även i deras hår!

Jag hoppas hon får övertalat Elsa att klippa en söt page medan Wilma gärna får behålla sitt långa hår.

Elsas blonda hår har vuxit som ogräs på sistone och liknar mer en "hockeyfrilla" eftersom stråna framtill inte växer i samma takt. Jag har ändå försökt att klippa till en lugg men... inget vidare resultat. Faktum är att jag är totalt värdelös på allt som har med hår att göra!

Lite mys med fika och shopping blir det nog också :)

.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0