Fotbollsmorsa?

2012-05-09 | 12:03:02 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Wilma nämnde i slutet på förra veckan att hon vill börja spela fotboll. Fine, aktiviteter är bra för vår överenergiska dotter. Och hon får gärna prova på det som verkar intressant för henne.

Ringde och anmälde henne till fotbollsskolan som äger rum under sommaren. Och så berättade jag igår eftermiddag om att hon står som anmäld och träningen börjar nu på söndag. Det körde dock igång en konversation...

- Men mamma, jag vill inte spela fotboll.
- Okej, men du sa ju att du ville börja med det, men givetvis gör du som du vill..
- Ja, men mamma! Det var ju för några dagar sedan jag ville det, man kan väl ändra sig!


I morse kom hon dock in i sovrummet och sa att hon visst vill börja spela fotboll. Dessa barn! Oavsett så har vi några dagar på oss, så hon hinner tänka tills på söndag.

Varken Viktor eller jag är dock några stjärnor när det kommer till bollsport, däremot finns det i generna från lillebror och pappa :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0