Gräsänka en fredag som denna...

2012-05-04 | 21:30:57 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
En fredag i min ensamhet...
Det blev en seg arbetsdag idag. Energin fanns liksom inte riktigt. Avkopplingen i soffan är mer än välbehövlig.
Viktor är på hockeykväll hos Richard och jag försöker njuta av tystnaden och lugnet.

Hade jag inte haft så förbaskat ont i fötterna så hade jag införskaffat mig en 100 grams chokladkaka, öppnat en flaska vin och troligen somnat i soffan lika fort som rödvinet hällts i glaset!
Men chokladsuget består!

I morgon hoppas jag på fint väder, är nämligen sugen på att ta en tripp till Alingsås. "Fikafesten" eller vad dom nu kallade det står på agendan.


(Bild lånad av Google.se)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0