Kära mor...

2012-05-22 | 12:27:51 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer


På söndag ska det firas MORS DAG!

Vi hade först tänkt, traditionsenligt, att ge Borås Djurpark ett besök. Nu flyttade ju lilla Ozzy hem till oss så det blir ändrade planer. Istället tänkte vi ta en dagstur till Alingsås och Nolhaga park.
Perfekt för Ozzy och även för barnen.
Hästar, kossor, getter, grisar och en lekpark modell större i anslutning.

Lite picknick, en härlig pläd, omgiven av våra nära och kära.

Jag hoppas på en liten uppvaktning från barnen också :)

Exempelvis som på bilden ovan; en blombukett i härliga nyanser, sandaler i gult från Esprit (Brandos.se) eller mitt favoritte från Kusmi Tea (Bluebox.se)

Men först och främst önskar jag mig FINT VÄDER och GULLIGA UNGAR!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0