Lunchplaner & ansökningshandlingar

2012-05-03 | 10:03:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Idag blir det en lunch på Aludden med Betina. Evigheter sedan vi sågs!
Ska bli mysigt!

Har precis kommit till skott med att skicka ut ansökningshandlingar.
Ja, vad är nu detta?!

Jag har sökt till hösten 2012, utbildningar till redovisningsekonom. Sist jag sökte snubblade jag på målsnöret och kom som reserv. Tur var väl det. Med facit i handen hade jag aldrig fått ihop tillvaron då, i samma veva fick pappa sin diagnos och livet kändes allmänt hopplöst och kaotiskt.

Men jag har hittills sökt på två olika skolor (i Göteborg) och kommer söka ytterligare en, där krävdes det dock fler bifogade dokument så jag har lite kvällsarbete innan jag kan klicka på "skicka ansökan".
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0