Nytt på badrumshyllan

2012-05-07 | 20:41:00 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Min hy har hamnat i någon formsvacka. Jag har, med tålamod, provat allt från Biotherm, Clinique, Lancôme, Apotekets produkter osv. utan framgång. Huden är extremt torr samtidigt som oljiga partier uppstått i pannan, precis vid hårfästet.

Mitt sista kort, gél och ansiktsvatten från Dior.

Hoppas det gör underverk!
Snygga, stilrena förpackningar i alla fall...



Jag provade ansiktsgelén nu precis och jag är inte direkt van vid parfymerade produkter. Eftersom jag har mascara som inte är vattenfast tvättar jag alltid bort sminket med ansiktstvätten. Med tanke på geléns innehåll är detta inget att rekommendera. Sved lagom gott i ögonen!
Doftar underbart gör i alla fall båda produkterna. Och jag hoppas på en magisk förändring med min hy!
.
Postat av: Anonym

Jag har testat allt som du skrev där. Jag var jätte torr runt munnen och jätte fet i pannan. Så fet så om jag tog mig i pannan var jag tvungen att tvätta händerna efteråt. Det enda som funkar för mig är Mary kay. Har du testat det?

2012-05-09 @ 23:02:14
Postat av: Josefin

Nej Mary Kay har jag faktiskt aldrig provat, bara hört talas om. Om inte Diors produkter fungerar får jag prova vidare :-)

2012-05-10 @ 14:07:45
URL: http://mrsjossie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0