Tillstånd: Dåligt

2012-05-16 | 13:23:32 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Tummen ner.

Har haft ett par riktigt dåliga dagar.
Mina fotproblem fortsätter utan framgång med hjälp av läkarna. Jag är trött, virrig i skallen och irrar mest omkring. Jag har ingen lust med något utan brukar spendera eftermiddagen i sängen.

Visst låter jag som en underbar fru och mamma?!

Skämt o sido. Jag känner mig hypokondrisk men faktum är att det är något tokigt med min kropp.
Läkarna ska i alla fall fortsätta sin utredning och hitta kärnan i det hela. Fortsättning följer part... hundra!

Jag tror dock att allting hänger ihop. Det finns nog ingen människa på jorden som inte hade reagerat om dom varit i mina kläder, allt runt omkring som påverkar en psykiskt utan att man egentligen vet om det.
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0