Undersökningen fortsätter...

2012-05-30 | 11:53:37 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Först nu har läkarna kommit i underfund med att en grundlig utredning måste göras. Jag pratar givetvis, fortfarande, om mina förbannade fötter.

Läkaren i går tog sig verkligen tid till detta mysterium, något som jourläkarna inte har haft möjlighet att göra.
Jag fick ta nya blodprover, närmare bestämt NIO stycken provrör. Jag skickades också till röntgen i Alingsås där jag fick röntga båda fötterna och lungorna (!).

Sambandet mellan lungor och fötter?!
Inte en aning!

Återigen inväntar jag alltså provsvar och besked från läkaren, om detta nu gör dom/oss klokare.

Sommarfirande i high heels... Det kan jag nog bestämt glömma!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0