Välbehövlig vilodag

2012-05-11 | 08:15:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Tog mig en ledig dag igår. Njöt av lugnet hemma. Gick och småpysslade men framför allt vilade mina stackars fossingar. Ingen tv på, ingen dator. Bara jag.

Under senaste läkarbesöket kom läkaren fram till att det ÄR något knas med mina fötter. Fine, så långt är jag också med. Dessutom togs det blodprovet, något jag kommer få svar på senare (väntan, väntan). Väntar också på en tid hos ortopeden i Alingsås samt en ny remiss till röntgen.

Är så SJUKT sugen på att komma igång med träningen igen. Jag har lagt ner planera inför beach 2012, siktar istället på svägerskans bröllop då jag hoppas ha blivit av med ca 5kg.

När fötterna blivit bra ska jag börja med PT på gymmet och köra på strikt diet. En tuff utmaning för ett godistroll som mig :)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0