Den där STORA dagen!

2012-11-14 | 21:01:24 | Kategori: Festligheter | 0 kommentarer
Igår morse när jag vaknade så infann sig ett lugn, och jag tänkte "det här var ju inte så farligt". 
Jag undrade då också varför jag inte lyssnat på "de äldre" som hävdat att det inte gör någon skillnad att fylla 30.
 
Började dagen med ett besök hos finaste Karina, fräschade upp håret och blev samtidigt bjuden på ett glas rött och de godaste Macronerna jag någonsin smakat. Karina vet precis hur en 30-åring ska firas :-)
 
 
Tjusig i håret så begav vi oss hemåt för att förbereda middagsbjudningen. 
Inget stort kalasande här inte, svärföräldrarna, mina morföräldrar och Karina kom förbi. Middag bestod av Pasta Penne med Serranoskinka, hyvlad parmesan och pesto. Inte helt otippat kanske :-)
 
Förutom att jag fick otroligt fina (och välbehövliga) presenter så kom det också blomsterbud. Pappa, Carina och syskonen stod för en av de vackra buketterna och gulliga Malin med familj hade skickat den andra. Så överraskad!
 
 
 
Extra roligt att buketterna gick i samma färgskalor!
 
Ja, så nu sitter jag här.
Nöjd över gårdagen och inser att jag nu är 30. Och, det är ju som vilken ålder som helst :-)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0