Fotografering

2012-11-25 | 12:53:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
På morgonkvisten plockade jag fram kameran, bad tjejerna att klä sig i något dom tycker är fint och lät dom showa framför kameran :-)
 
En timme senare var bilderna redigerade och ivägskickade för framkallning. För en gångs skull är jag ute i god tid (i mina mått mätta) med julkorten!
 
Såg också, när jag överförde bilderna, att jag missat att dela med mig av några helt otroliga bilder. Jag tog dom när första kylan kom, i oktober om jag inte missminner mig. Solen var precis på väg att gå ner och jag tog tillvara på ljusskenet och det blev helt magiska bilder. Det får helt enkelt bli några förstoringar av dom bilderna!
 
 
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0