Framtida planer

2012-11-07 | 12:48:24 | Kategori: Studentliv | 0 kommentarer
Fick ett brev från Skatteverket för någon vecka sedan, jag skickade nämligen in en bolagsregistrering i slutet av september. Nu ville alltså Skatteverket ha mer information om min verksamhet, omsättning, huvudsyssla osv.
 
Trots nio stycken ynka punkter så lyckades jag ändå skriva ett par sidor. Det är också väldigt svårt att uppskatta omsättningen, dessutom känns det ganska avlägset. Jag ska ju ändå ta en examen innan jag kör i gång på allvar, dessutom hade jag helst sett mig själv vara anställd fram till dess att jag kan ansöka om auktorisation.
Fem år aktivt i branschen krävs utöver de högskolepoäng man också måste ha fått ihop.
 
Nå väl, papprerna är i alla fall inskickade så får vi se om dom kommer tillbaka med några frågeställningar :-)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0