Frebaco müsli

2012-11-02 | 09:55:53 | Kategori: Jossie tipsar | 0 kommentarer
Återigen har jag blivit uttagen till att testa lite produkter, denna gång från Smartson. 
Aktuella för denna veckan är bl.a. denna Frasmüsli från Frebaco (innehållande banan, mango och kokos).
Jag är otroligt noggrann (och kräsen) när det gäller frukost. Müsli är alltså ett givet val varje morgon.
 
 
Och så till omdömet:
Detta är definitivt ett müsli som jag kommer att köpa igen, fast jag föredrar hellre den hemmagjorda varianten då ingredienserna känns lite krispigare. Precis som många andra tillverkare av denna typ av müsli så är det inte så mycket tuggmotstånd. Rispuffarna (eller liknande) som dom fyller ut med smälter mest i munnen.
Men inom denna priskategori så är det som sagt en müsli som jag kommer att köpa igen. Denna variant finns även i två andra smaker. Och precis som förpackningen tyder så är denna smakrik trots att jag önskar mer tydlig konsistens och tuggmotstånd.
 
Mätt & belåten är jag i alla fall!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0