Jacob Jensen

2012-11-02 | 08:15:00 | Kategori: Hem & inredning | 1 kommentarer
Jag har länge (cirka fem års tid) spanat in dessa brandvarnare från Jacob Jensen, men det har aldrig blivit av att jag köpt några. Däremot blev jag bra glad i morse när Let´s deal hade med dom som erbjudande.
 
Det blev alltså ett klick av 6st. Och ja, alla andra brandvarnare är förfärligt fula. Varför inte köra ett designkoncept även där, svarta och vita högblanka eller kanske någon uppiggande färg?!.
Eller bara mer stilren design än de där traditionella!
 
Nu är väl huvudsaken att dom uppfyller kraven och ändamålen, men ändå... :-)
Nöjd och glad är jag i alla fall!
 
Brandvarnare från Jacob Jensen (Bild från Letsdeal.se)
 
.
Postat av: betina

Dom e toppen. Har en i taket och e jätte nöjd:-)

2012-11-04 @ 20:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0