Juridik-tenta

2012-11-01 | 19:42:16 | Kategori: Studentliv | 0 kommentarer
Åh jisses!
Det känns VERKLIGEN som om dygnet har för få timmar. Jag önskar mig lugn, ro och vila men det är dessvärre allt för sällan som jag kan ta mig den tiden.
 
Slutspurten på juridikkursen denna vecka, sitter nu (nja, inte i skrivande stund förstås) med hemtentan som ska vara inne i morgon. Juridik ÄR grymt kul men min prestationsångest är på 110%. Eftersom jag hittills kammat hem VG i samtliga kurser så sätts mina framtida krav därefter också.
 
Jag har hällt i mig en STOR kopp kaffe men det verkar inte ge någon effekt :-)
Dags att ladda om och skriva lite till!
 
Vi hörs i morgon!
Ser fram emot fredagshäng i soffan!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0