Kära tomten...

2012-11-26 | 13:29:09 | Kategori: Mode, stil & shopping | 0 kommentarer
Drygt en månad kvar till julafton. Ett inlägg med en önskelista känns så långt borta, fast det är ju inte det!
Hur fort rusar inte en månad förbi?
 
Snart sitter vi där, finklädda med inslagspapper över hela golvet. Sådär lagom feta av julmaten.
Jag älskar julen med allt pynt, varje adventsljus som tänds. Men den där stressen kring det hade jag gärna hoppat över. Hur man än planerar och vill att december månad inte ska innehålla stress och måsten, så blir det ändå så. År efter år. Och precis som varje år så säger man "i år ska vi inte köpa så många julklappar".
 
I år önskar jag mig i alla fall:
 
 
1. Boken "Sockerchock" som vinnaren av "Hela Sverige bakar" har gett ut. Massvis med smarriga recept, och boken är dessutom så fin och precis i den färgställningen jag gillar. Blir det en ny säsong av detta program kommer jag definitivt att söka!
2. En resa till ett land långt, långt borta. Ingen stress, inga måsten, värme till min dumma ledvärk.
3. En roddmaskin. Bästa träningsredskapet!
4. En varm och underbar jacka med päls från Hollies Stockholm.
 
Och ja tomten, jag har varit vansinnigt snäll i år (med)...
 
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0