The big day....

2012-11-07 | 12:41:23 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Ja, den stora dagen närmar sig med stormsteg!
Och, nej... Jag har inte riktigt funderat klart på hur dagen/dagarna kommer att se ut :-)
 
Viktor och jag kommer i alla fall ta in på hotell fredag till lördag (nästa vecka alltså), det gjorde vi alltid förr. Bara tanken på att allt är lugnt och stilla.
Få dricka en (varm) kopp kaffe, äta mat i lugn och ro. Det är verkligen lyxigt!
 
Jag har garderat mig med två hotellbokningar (!)
En bokning på Clarion Post och den andra på Elite Plaza. Först om en vecka måste jag ha bestämt mig :-)
 
 
Jag är ju lite efter och har ännu inte besökt Clarion Post medan Viktor redan varit där ett par-tre gånger, inte för att bo utan för att dricka öl förstås :-)
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0