Tjuvstart!

2012-11-12 | 20:07:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Att min man gillar o överraska, det visste jag ju sedan tidigare...
Antingen så kunde han inte hålla sig eller så var han osäker på valet av present på riktigt.
 
Vi är numera en komplett Apple-familj.
Jag har inte övergett PC/Windows, å nej... Men en Apple-produkt är något alldeles speciellt.
 
 
 
Så, en MacBook Pro som ligger som gjort för mitt knä. Och som pricken över i:et ett lila fodral från Marc Jacobs. Datorn ska ju trots allt färdas med lite klass och värdighet :-)
 
Ja, min trotjänare Sony Vaio och jag kommer nu för tiden inte överens, och det är förfärligt att laptops (pc) inte håller mer än ett par-tre år, beroende på använding givetvis. På sistone så har den levt sitt egna liv och efter diverse åtgärder så är det bara en tidsfråga innan den säger hej då.
Lite ont i hjärtat gör det allt!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0