Hektiskt är bara förnamnet

2012-10-04 | 14:17:36 | Kategori: Studentliv | 0 kommentarer
Självstudier på schemat innebär arbete för min del. Tog dock en, välbehövlig, paus med ett frisörbesök hos fina Karina som nu börjat arbeta på en annan salong.
 
Snygg som tusan i håret kör jag på en stund till på kontoret varvat med inlämningsuppgifter. Senaste tiden har varit sjukt hektisk. Dessutom har jag lite ågren inför tisdagen då vi ska framföra muntliga presentationer inför klassen.
 
Delvis har jag valt yrkeskategori "kontorsråtta" för att jag trivs så bra med min dator. Att senare i livet presentera rapporter för exempelvis styrelser i olika företag är en annan sak, då har man ren fakta i handen. Nu känns det bara allmänt påfrestande psykiskt. Jag AVSKYR att prata inför folk!
 
Nå väl, den närmaste tiden innebär ÄNNU mer arbete varvat med studierna. Nuvarande bolag ska ombildas, jag har för min del skickat in papper till Bolagsverket för att registrera ett nytt bolag på mig. Rapporter ska fram, analyseras, beslut ska fattas... Och så löper det på så!
 
Dumt nog har dygnet bara 24 timmar....
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0