Höstnytt för baby & barn

2012-10-05 | 09:28:45 | Kategori: Baby & barn | 1 kommentarer
Spanar regelbundet in utbudet hos ByEngberg och lika köpsugen blir jag varje gång!
Johanna som driver ByEngberg
 
Jag ska VERKLIGEN slänga mig framför datorn när jag fått en "riktig" inkomst igen och beställa så mycket jag bara orkar till Wilma och Elsa (och lite till mig själv förstås!)
 
Supersöt tröja med ballerinatryck och tyllkjol från Mini A Ture.
Både barnen och jag älskar tyllkjolar!
 
Underbar overall med avtagbar päls på luvan, från Ver de terre.
Och ja, det är fantastiskt varmt och gott MED päls!
 
ByEngbergs webshop hittar ni här:
.
Postat av: ByEngberg

Men åååh söta såg ditt inlägg först nu, vad glad jag blir!! Tack :) Kram

2012-10-18 @ 00:13:49
URL: http://www.byengberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0