Kvällspass med PT:n

2012-10-16 | 22:18:00 | Kategori: Träning & hälsa | 0 kommentarer
Min träning har verkligen blivit lidande på sistone, mestadels p.g.a. skolan eftersom studierna MÅSTE gå i första hand. En till två gånger per vecka har det i alla fall blivit.
 
Så i kväll tränade jag med min PT, ett helt nytt pass, som bl.a. innehöll:
Superset (biceps, triceps m.m.) marklyft, magträning och rodd. Sistnämnda har jag faktiskt inte provat på i maskin tidigare, men det var grymt kul och verkligen min grej!
 
Crosstrainer, cykel och löpband i all ära men det blir för enformigt för mig, trots att man kan anpassa till viss del ändå. Rodd är något helt annat, full fokus och intervaller som kräver koncentration.
 
Nu är hög tid för skönhetssömn!
 
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0