Skogspromenad

2012-10-02 | 20:10:00 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Ozzy och jag trotsade rådande väderlek och begav oss ut på en runda i skogen. Han skuttade glatt (läs: kutade) över stockar, stenar och genom vattensamlingarna som bildats.
 
Jag försökte hålla ett powerwalk-tempo, men alla stenar och rötter i skogen var såphala och jag kände mig mer som Bambi på hal is...
 
Ozzy blev som lyckligast när vi kom fram till sjön där han försökte jaga vågorna som slog.
 
Efter en timmes promenad kände jag mig redo för soffläge. Ozzy hade dock sin energi kvar :-)
Det var rätt gott o komma hem till värmen, slänga av sig de allt för stora regnbrallorna och torka håret!
.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

/>


RSS 2.0